مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 07:452020-07-24اقتصادي

فارس من| حقوق کارکنان شهرداری اردل تا 20 مردادماه پرداخت می شود


شهردار اردل با بیان اینکه تا پایان فروردین ماه تمام حقوق و مزایای کارکنان شهرداری اعم از شرکتی و غیره پرداخت شده است، گفت: اعتبارات ما به صورت اسناد خزانه است که سررسید آن ها 15 مردادماه است و بعد از تبدیل شدن به پول معوقات نیروها تا پایان تیرماه پرداخت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال ثبت سوژه ، خبرنگار فارس موضوع را از مسؤولان مربوطه پیگیری کرده است.

صفرعلی نصیری امروز با بیان اینکه تا پایان فروردین ماه تمام حقوق و مزایای کارکنان شهرداری اعم از شرکتی و غیره پرداخت شده است، گفت: اعتبارات ما به صورت اسناد خزانه است که سررسید آن ها 15 مردادماه است و بعد از تبدیل شدن به پول معوقات نیروها تا پایان تیرماه پرداخت خواهد شد.

شهردار اردل با بیان اینکه این قول را به کارکنان شهرداری می دهم که تا 20 مردادماه تمام حقوق مزایای آن ها تا پایان تیرماه پرداخت شود، افزود: به توجه به شرایط اقتصادی کشور و به تبع آن استان و شیوع ویروس کرونا شهرداری درآمد چندانی از طریق پرداخت عوارض ندارد.

دخل و خرج شهرداری اردل همخوانی ندارند وی با بیان اینکه در طول یک سال شهرداری اردل 250 میلیون تومان از طریق عوارض درآمد دارد در صورتی که باید یک میلیارد و 400 میلیون تومان حقوق نیروهای شرکتی را پرداخت کند و این به غیر از حقوق 700 میلیون تومانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| حقوق کارکنان شهرداری اردل تا 20 مردادماه پرداخت می شود

فارس من| حقوق کارکنان شهرداری اردل تا 20 مردادماه پرداخت می شود